En rolig start på sommarlovet =)


Som ni ser har jag startat inlägget med Världens BÄSTA bild , pga av att dte är ehlly&chelly i bilden !
Skolavslutningen var väll sudär , Vädret kunde fakstisk varit varmare , Det regnade ju fan ...
Ajja recktorn höll ju i ett förtjusande tal ( sakjh )
Haha , efter det så gick jag och ehlly hem till mig , Vi fick pengar av morfar och sen gick vi till " grillen " mumms filli babba..Haha efter dte gungade vi och snackade ...
Sen var vi väll hemma hos ehlly , Haha hemligt det vi gjorde .. Nej försök inte ni får inte veta ..
Sen hem till mig igen xD
Ahha vi kolad på " seven heaven " det är vårran traddition på onsdagar ;)<3
Sen tvättade vi håret , vrf en bra frågan men det är ochså hemligt ! :P
JAah och sen hem till ehlly da igen på min CP cyckel .. haha damp fick ehlly .
Nu är vi hos henne skäkar jordgubbar ( mumms fillibabah )
På nått sätt måste man väll fira sommarn .
PS.Jah och ehlly var på girllen en annan gång ochså idah . VI garvade åt allt stackars han som jobbade där ,
Puss & kram .
Imorn blir det än bättre sommar , Dte är ju trots allt sommarlov =)
// CHelly !<3

Kommentarer
Postat av: emhoe @ fd pea

men driver ni? kolla blondinen,HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

falsk blondin? :S:S

2008-06-14 @ 16:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0