En söndah full med skoj !

Dagen började med att jag vaknade thaha , Sist skrev jag att jag var vid datan . Så kanske ska fortsätta därifrån elr ? iaf sen så nrä jag var vid datan bråkat jag med NIPPAN MEN FUCK OCHSÅ . JAg som älskkar henne . Men sen blev vi vänner ( Såklart ) Då skulle vi göra nånting . Vi gick till fältet (såklart ) Och där kollade vi tyyp på 15 åringar som hade match . HEJA VITTA . Thaha och sen ringde ELin . Hon ville komma så då gjorde hon det .

Sen skulle NIppis hem ( suck , miss her )  Men men sen köpte jah och Ehlly . Juste senare på dan kom jag och elin på att vi skulel ha smeknamn ( nya smek namn thih ) Mitt blev Chelly och hennes Ehlly . Ajja orka skriva mer . Juste jag solade på balkongen blev brun ( skoj ) men lite brun . Jag lyssna på music och hade det mysigt . Nu Aahja men kan säga att imorn blir dagen sudär lyckad . Vi ska ha trä-slöjd och vi har en ny lärare elr vikarie som får damp och skriker i mittt öra .FUCK HONOM .ajjja men hoppas han är sjuk . thaha . Ska kanske var amed elin imorn . OCh gör läxorna ( SOLA SNARRARE ) Ajja puss och hej din lilla leverpastej ;)<333333 // Chelly så klart .<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0