gadsiT=tisdag Baklänges !<3

ni ser ju min rubrik , Lita skoj vaah !
Asså jag undrar är min blogg roliga att läsa elr inte ? Kommentera det okej ?
Bra bra , juste för er noll:or som inte kollar på EM så van hålland mot italien med 3-0 ....Buuh buuuh buuuh ...
Fast det var ganska synd för italien dom hade 4 miljoner fääns ich hålland hade 10 miljoner fänns . det var bara för hålländarna var som galna att köpa biljeteer så italienarna han ej ( tyyp ) xD
Ajja iaf . Idag ska jag inte till skolan pga min CP ; iga Tå som inte vill bli bra igen . Men imorn är dte skolavslutning och då måste jag komma . Jag sa till nippan och elin att jag kanske kommer men dom hoppas verkligen att jag kommer så " DÅ KOMMER JAG " ...
Mh nyss åt jag frukost med morfar . Han skämtar som vanligt , Men om jag ska vara ärlig så skrattade jag mkt så det blev en frukost full med huummor ( + poäng )
Aahh men kl . 10 ; 00 SKa jag kolal på totaly spice / ;D
AAAH det ska jag men tills dess datan !<3
Jag kommer sakna alla i sthlm och i hela svergie faktiskt men mest när jag är bort i en månad kommer jag sakna Nippan & Elin även xdektiingtongx@ pea och IISF@ pea !
Puss & Kram eran Chelly även [email protected]
läger in en bild på mig annars blir inlägget tråkigt !<33
Den bilden var skumm tkr inte ni det ? <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0