jag älskar verkligen FLATEN !<3

Det har gått två dagar av sommarlovet och båda har jag varit i flaten , skiit kul . Ska ditt igen på söndah . Kan baah säga att jag och ehllu såg " världens sötaste HOTDOG " Oskar heta han . Thaha han gillad mitt skalman solskydd så han tog med sig dte hem , men jag ville inte att han skulle göra det men men . thaha på söndah ska jag ditt med ehllu § hoppas dom kommer igen =) som ni ser ny header och ny design , Jag ändrar hela tiden . Men kan inte bestämma mig . SOMMARLOV =) kan man tänka sig . Jag tror att alla barn i sthlm har från sommaren 2007 till sommaren 2008 läängtat och läängtat till sommarlov.det är 7 dagar kvar tills jag åker.Jag och ehllu har bestämt at alla dagar ska vi vara ;D
JÄTTE KUL : Tröttnar aldrig på att vara med henne ! Oh föresten så blev det lika mellan italien och rumänien . om 10 min bröjar nästa match vet inte vilka som ska spela ( sänande ) * NOOOT* . Ajja kan baah säga att nippan hatar mig ; suck . Jaag suck suck jag vet inte varför hon vill inte säga men jag ska kämpa precis som alla anadra , och tack ehllu för att du stödjer mig och hkälper mig du är precis som en allra bvän ska vara t.o.m betträ . Älskar alla ska äta marabou nu , mamma van på grönna ;D Ps.Hon är stolt över att hon van en stor marabouw !


Kommentarer
Postat av: donza at pea

är du en liten wannabe fjortis eller vad? kollade din chellu.blogg.se

hahahahaha kolla din visnings bild

är det ett skämt eller, hur gammal är du, 6 år eller? bete dig som en riktig människa vad fan innan du får halva stockholm på dig

patetiska wannabe

2008-06-14 @ 16:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0