JIPPI !<333

Förlåt för att jag inte skrivit på några dar men bloggen var helt " cp seriöst " !
Jag kunde inte logga in på den . Men nuu så funkar den pirmma !
Ajja kan hälsa att dom senaste dagarna förut idah den 7/6-08 varit JÄTTE kul .
Jaah var med melinda hela dagen . Först var vi i nyppan . KALLT !
Så hennes pappa kom och skutsade oss till FLATEN , mkt mkt bettrö ,
VI solade jagh har faktiskt blivit BRUN . MElinda ochså hon är stolt .
Efter det kom hennes papap och hemta oss " Tack patrik " ...
Sen när vi var framme hos henne duschade vi , Sen var vi inne på datan -
Sen kände vi bara för att gå ut och ta kort xD
Sen gick vi hem till henne ,
Sen ringde mamma , att jag skulle hem " inte kul alls "
Ajja inget att säga emot så rusch hem alltså .
Jaah när jag var hemma sprang jag ner för att logga in på datan.
Melinda skickade bilderna , Sen åt jah .
Mh sen skulle jag ut " spela fotboll själv " .
Tråkigt men men .
Mamma skcikade lite roliga bilder på henne med minner !
Ah sen tröttnade jag verkligen . Kom hem loggade in på datan och nu skriver jaah blogg och chattar !
Puss sulänge !
Ps. Imorn har vi match vi vinner säkert BBK !<3333
// Brunnis surris !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0