Sorry sorry,couse i'm live my One life !

image47
Jag kan säga att nu kanske dom flästa tycker jag är efterbliven men men , Jag tycker faktiskt att ibland kan man ro säg utan vänner , Men då finns det bara en sak FOTBOLL . FOTBOLL är livet . Utan fotboll skulle jag inte springa,Jogga,Skratta,VInna helt enkelt leva livet . Jag spelar fotboll istället för att sitta hemma framför datan och äte chips elr godis hela tiden . Alla lat maskar reser sig tar sen fotboll ( om du inte har köp faan ) och går ut och spelar FOTBOLL . Och jag klan säga att den här och föra veckan har jag inte varit med kompisar . Jaah inte många som vill vara med mig . Men iaf då spelade jag fotboll SJÄLV . " hur fan kan man göra det ? "
Jooh Jag kickade ( ni vet KICK KICK KICK ) xD
iaf mitt rekord är 13-14 JIPPI :
För 5 dar sen kunde jag abra 4-5 sss .
Men nu är jag värdmästare . ööhh ? okej kanske inte dte då men iaf.
utan fotboll skulle jag ha dålig Kondis " Jaa jaa jag har väll det fortfarande men inte lika ssh "
Ajja ni vet att snart ska jag på träning ( FOTBOLL FOTBOLL's träning ! )
Ajja ni som inte tror att fotboll är kul kan sluta tycka det . NI lever era patetiska liv UTAN DET BÄSTA .
Ajjha snart dampar jaah . Men men nu ska man bara äta lite innan .
Kolla in min ya design aa mkt betträ än den förra den var tråkig nu har jag en sommrig Design .
Kolla ochså min " Header "
Du föresten ,Jag ska ut och spela fptboll för min 3 ;de timme idaah ;)<333
Puss Fotbolls ÄLSKAREN CHelly .
Ps. Chelly är mitt nya smeknamn så daaaaa ! <33333333333

Kommentarer
Postat av: Melinda

vad menas med "inte många som vill vara med mig"
gumman, jag vill vara kompis med dig (?)

2008-06-04 @ 09:00:12
URL: http://ohmel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0