äsch & Usch

image30
Asså ser ni denna sjuka bild ?
Thaha klart ni gör men allvarliggt hur kunde jag göra den ?
Jaah det får nog bli min lilla hemlighet , men fråga bara så kanske jag svara hur xD
Kan säga att det tog 2timmar att komma på hur man ändrade header och hur man fixade egen disaign .
ni vet ju vad jag gjort idah ingen ide att skriva om det igen , Men säger bara , fast fredagen var " SUCK " så blev den , den bästa dagen . VI  tre var taijtare änn nånsin , och ni fanns där för mig som aldrig förr . Alla jävla fucking killar dra åt helvetet med erat spel , Och nuuu kanske nån kan berätta reglerna buy ' s ?
aaaaah jag tror VERKLIGEN på kärlek vid första ögonkastet . JAG LOVAR DET ÄR SÅ SANT I PROMISSE I PROMISS .// Den lyckliga och olycka C.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0